I forrige uke var jeg i Venezia! En nydelig by...en gang skal jeg tilbake dit! :)
Tenk å våkne til slik 400 år gammel nostalgi hver morgen...kunne gjerne gjort det jeg...i hvertfall for en lang stund!
I disse trange kanalene, er det ikke mye sol som kommer i gjennom...jeg ble ikke akkurat brun av å være i Venezia, men veldig rik på opplevelser.
I dette fengselet som befinner seg i Dogepalasset, har selveste CASANOVA vært fange.
Og overalt på veggene inne i cellene proklamerte fangene sin uskyld med å skrive på veggene.
Det var en liten bit av Venezia, som kan være både vakker og mystisk på samme tid. Det sies om byen at har man en gang vært der, så lengter man alltid tilbake dit…jeg tror sannelig det er sant! ;)

0 Yorumlar